Hoor en wederhoor
Wij streven er uiteraard altijd naar om kwalitatief hoogstaand werk te leveren. Mocht er echter toch nog onverhoopt een klacht ontstaan, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. Om klachten zo efficiënt mogelijk op te lossen beschikt Vitalmindz over een klachtenreglement. Bij het vaststellen hiervan is aandacht besteed aan de eisen die ook de Nationale Ombudsman stelt aan de interne klachtenbehandeling door een bestuursorgaan: het principe van hoor en wederhoor. Dit principe maakt deel uit van onze procedure.
Klachten snel en serieus afhandelen
Indien wij een klacht ontvangen, nemen we deze zeer serieus. Allereerst spannen wij ons uiteraard maximaal in om de klacht zo goed mogelijk af te handelen. Daarnaast halen wij uit de klacht ook de belangrijke signalen over ons eigen functioneren. Op basis hiervan zullen we dan ook conclusies trekken aangaande onze verbeterpunten. Hiermee zullen wij proberen om dergelijke klachten te voorkomen en onze producten en diensten te verbeteren. De behandeling van klachten wordt opgenomen in het klachtenregister.
Klachtenreglement
Bekijk hier ons klachtenreglement
Complimenten zijn altijd welkom!
Heb je nog vragen over een klacht of heb je een compliment die je graag met ons deelt? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 06-121 01 215 of stuur een e-mail naar klachtenfunctionaris@mentaalbeter.nl.